Monday 1 April 2013


vocile din capul meu
imi dicteaza ce vreau eu?
sau ma pierd in ele mereu....
cautand-ul pe dumnezeu
ce zace in sine mereu
cu versul exersez gadul
ce pleaca din sine asteptand-ul
sa desluseasca povestea cu gandul...

"Intorc clepsidra timpului
Urmaresc cursul nisipului
Secundele devin epoci
Firele de nisip,roci
Spatiul e distorsionat
Realitatea ajunge fictiune,treptat
Pasesc spre alta lume
Rece,sumbra,lipsita de dogme
Lipsita de culoare,doar in alb si negru
E un peisaj funebru
Stau si privesc ,e dezolant
Insa poate am eu antidotul asteptat
Poate am eu culorile ce lipsesc
Sau poate ma-nsel,gresesc
Poate sunt un ciob de sticla,intr-o lume de cristal
Sau poate eforturile mele nu-s in van
Timpul e cel ce va arata
Daca voi putea schimba ceva"
See translation

No comments:

Post a Comment