Sunday 23 June 2013

mmm


Ai grija pe unde calci straine, s-ar putea sa calci peste visele mele...Am primit vorbe si am risipit incredere. Am primit vorbe si am risipit speranta. Am primit vorbe si am risipit caldura. Am primit vorbe si am risipit visuri. Am primit vorbe si am risipit dragoste. Am primit vorbe si...m-am risipit…Ai privit vreodată cu inima? Ochii sunt de prisos, iar ceea ce contează e doar ace...a căldură...Mă... întreb, trecătorule, dacă tu poţi să-mi înţelegi privirea...Sunt o flacără care se ascunde în ochii tăi atunci când zâmbesti...Înfruntă-ţi trecutul fără regret. Fă faţă prezentului cu încredere. Pregăteşte-te pentru viitor fără teamă. Păstrează încrederea şi scapă de frică. Nu da crezare îndoielilor şi nu te îndoi de convingerile tale. Viaţa este minunată dacă şti cum să o trăieşti. Învaţă să te bucuri de fiecare moment din viaţa ta. Fii fericit acum. Nu te aştepta ca altceva exterior ţie să te facă fericit mai târziu. Gândeşte-te cât de preţios e timpul tău, indiferent dacă-l petreci la serv..

No comments:

Post a Comment