Tuesday 19 February 2013

Mai scriu din cand in cand gandundu-ma de ce nu o fac in fiecare zi, e necesar oare? din moment ce scriu pentru a ma autodepasi, incerc sa nu ma limitez la tiparele unui jurnal classic, astfel, mai scriu din cand in cand, simtind nevoia de a imortaliza momentul, ziua sau situatia.
Azi de exemplu, in graba mea de a imi incepe ziua, am consumat doza de lactoza necesara pentru a imi starni alergia si inflamarea totala a organismului, doar asa am ajuns sa realizez ca tot atata timp mi-a luat sa mananc, indiferent de timpul prepararii si sunt ferm convins ca intoleranta la lactoza e un lucru normal si nu o afectiune a organismului din moment ce lactoza nu e naturala. Astfel ma bucur de felul in care legea atractiei ma ajuta in a imi gasi leacul... altfel nu poti simti\constientiza izbucnirea organismului in momentul in care incerci sa echilibrezi dieta, trecand intr-un mediu alcalin, pana si cea mai mica felie de grefa te face sa te strambi in momentul in care intra in contact cu aciditatea marita....totusi revin la autopilot si la mintea negativa formata dealungul anilor de programare, curatarea si detoxifierea incepe din momentul constientizarii, iluminarea este un proces distructiv, dovedind splendoarea gandirii si a vietii prin acest simplul fapt.

No comments:

Post a Comment