Saturday 16 February 2013

Omul din umbră

Din scurt aşa pot să zic
Ca tot ce am perceput a fost unic
Atât de greu în cât am putut să mă ridic
Să fac bine din rău prin tot ce vă zic
CA viata e scurtă doar când o sacrific
Momentul infinit e doar cel mărturisit
IN conştiintă mă pierd când am ceva de dorit
Revenind înapoi la martorul umilit
CE binecuvanteaza prin tot ce-i gândit...
Disolvand ego-ul mereu nehranit
Văzând echilibru în tot ce-i trăit.
Vă salut acum că sunt ostenit şi e timpu'...
în subconştient să visam infinitul...



fix asa cum e,
inaintad in acest moment,
prin marturia gandului,
spre cunoasterea de sine...
din scurt aşa pot să zic
Ca tot ce percep este unic
Atât de greu în cât pot să mă ridic
Să fac bine din rău prin tot ce vă zic
CA viata e scurtă doar când o sacrific
Momentul infinit e doar cel mărturisit
IN conştiintă mă pierd când am ceva de dorit
Revenind înapoi la martorul umilit
satul de tentatii ce ma mentin neimplinit
binecuvantand prin tot ce-i gândit...
Disolvand ego-ul mereu nehranit
ce oglindeste din sinele pur, necioplit
ce scrie cuvinte de neoprit...

No comments:

Post a Comment